Senaste inläggen:

Glad alla hjärtans dag!

Supergod Alla hjärtansdags tårta. Rawfood med tanke på hjärta! Hallonmousse på chokladbotten. 


Det är ett litet stygn i mig att jag inte hinner blogga just nu. Men till alla er som tittar in så är ni lika varmt välkomna nu som tidigare! Jag tittar själv in här ganska ofta och önskar att jag hade mer tid att vara här. Men jag tänker att den tiden kommer igen bara jag har lite tålamod.

I vanlig ordning har jag lagat vår alla hjärtans dags tårta. Vill ni pröva laga den finns receptet här. I år ville ena sonen att det skulle vara ett hjärta på den. Så det fick det bli. Vi behöver fler hjärtan i världen. Tycker ni inte? Ett steg är att bestämma sig för att inte prata illa om någon annan, att våga välja den vägen. Det skulle göra enorm skillnad i vardagen bara det. Man behöver inte tycka om alla, eller ens förstå alla gånger, men jag kan tycka det är vackert att trots det våga vägra prata illa om någon till någon annan. Det är onödiga ord som inte behöver vädras. Det skapar bara onödig negativ energi. Det finns så mycket mer givande saker att prata om!

I alla fall..ni fanns i mina tankar och ville bara säga...Ha en underbar alla hjärtans dag!
Snälla människor är vackra människor! :)

Print Friendly and PDF

Kommentarer

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *

Printa ut

Populära inlägg