Senaste inläggen:

Michael ”Micke Skribent” Håkansson

Idag vill jag ge en hyllning till en person jag verkligen beundrar och respekterar. Han är författare, hälsocoach, föreläsare och bloggare. Han viker sitt liv åt att ta reda på sanningarna bakom våra moderna sjukdomar. Han vågar ifrågasätta, vågar tänka själv, och har lagt ner över 10 år i att samla in och söka svaren kring kostens påverkan på vår hälsa. Men framför allt är han inte köpt av någon industri som försöker vrida sanningen till deras fördel. Han är oberoende, vilket gör att trovärdigheten är enormt mycket större än en yrkesforskare som får betalt av en miljardindustri som mejeriindustrin eller läkemedelsindustrin för att forska till fördel för dessa industrier. Jag har läst några av hans böcker, just köpt en till av hans böcker, och jag kan varmt rekommendera er att göra detsamma. Det är hög tid att våga ifrågasätta bland annat mjölkens betydelse för oss. Eller varför vi lyckats ta oss till andra planeter men aldrig hittar botemedlet mot cancer eller förkylning. Kan det vara så att myndigheterna vi lärt oss respektera och lärt oss att lita på egentligen mörkar sanningar för oss till förmån för miljardindustrierna bland annat? Det finns mycket intressant att läsa, och just nu kan du köpa hans böcker till förmånligt pris här. (Inte en affiliate länk. M.a.o jag får ingenting för att du klickar på länken.) Det kommer att bli en investering i din framtida hälsa. Du kommer att få dig flera tankeställare. 


All heder till dig Micke för allt arbete du gör för oss alla och vår hälsas skull! Varmaste tack för att du vågar, kan och vill och inte låter dig köpas! Hatten av! 

Print Friendly and PDF

Kommentarer

  1. Jag tackar för dina fina ord som verkligen värmer mitt hjärta! Jag hoppas mitt mångåriga arbete leder till en hälsoreformation i samhället. Min senaste bok lär föra många åt rätt håll och mot ett friskare liv.
    Ni som läser inlägget är välkomna att läsa min miljonbesökta blogg: http://gluten-celiaki.blogspot.com

    Hälsningar Michael Håkansson

    SvaraRadera
  2. Vill gärna komma i kontakt med dig Michael. Utifrån en bröstcancer diagnos. Fasta ihop med cellgift behandling?Läser i stora kosthandboken. Tfn0733461594

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Ditt mail kom till mig istället för till Michael. Hans bloggadress har flyttat och du hittar nu hans blogg på: https://modernasjukdomar.blogspot.com eller genom att klicka på ”här-länken” i mitt inlägg ovan (har uppdaterat länken). Hoppas det hjälper dig!

      Radera
  3. Hej! "Unknown". Du kan kontakta mig via den nya bokbutik som säljer mina böcker: www.kostinformation.se

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *

Printa ut

Populära inlägg